Zajęcia fitness

Zajęcia terapeutyczne dla kobiet w ciąży (od 12 do 36 tygodnia ciąży). Odpowiednio dobrany ruch w ciąży, pod okiem doświadczonych trenerów, nie tylko poprawi Twoją kondycję i przygotuje ciało do akcji porodowej, lecz także polepszy napięcie skóry zmniejszając ryzyko powstania rozstępów oraz m. in. wpłynie korzystnie na funkcjonowanie ukłądu oddechowego i krążenia. Ponadto ćwiczenia złagodzą m. in. bóle krzyża, zwiększą zakres ruchomości stawów, zapobiegną powstawaniu żylaków czy hemoroidów. Polepszeniu ulegnie również Twoja przemiana materii, co wpłynie na utrzymanie odpowiednije masy ciała w ciąży i szybszy powrót do formy po porodzie. Lista korzyści jest naprawdę długa!

Zanim rozpoczniemy wspólny trening, będziemy potrzebować od Ciebie pisemnego oświadczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w zajęciach. Plik do pobrania w załączniku lub do odbioru w rejestracji, gdzie odbywają się zajęcia (budynek D - z wejściem od parkingu, IV piętro).

Zajęcia prowadzi: ANNA SKÓRA (zajęcia poranne) i AGNIESZKA RZEWNIS (zajęcia popołudniowe) - MEDICAL PREGMENCY TRENER

  • Na zajęcia zabierz ze sobą ręcznik i butelkę wody. Obuwie sportowe nie jest wymagane.
  • Pamiętaj - jeżeli chorujesz przewlekle, aktualnie borykasz się z innymi schorzeniami lub masz gorsze samopoczucie - przekaż tą informację trenerowi przed rozpoczęciem zajęć.

Wróć z nami do formy, odzyskaj wymarzoną sylwetkę i spędź czas w gronie innych mam po porodzie! Podczas treningu  „MAMA WRACA DO FORMY” skupimy się na aktywacji mięśni dna miednicy, nauce prawidłowego oddychania i przygotowaniu Twojego ciała do powrotu po pełnej aktywności. Na zajęcia możesz przyjść w towarzystwie swojego malucha (od 2 do 24 miesiąca życia). Zadbamy o to, aby muzyka była spokojna, a ćwiczenia dobrane tak – by Twoja pociecha mogła Ci w nich pomóc.  Pamiętaj tylko o zabraniu kocyka lub maty oraz ulubionych zabawek. (Zajęcia dedykowane są dla  mam które skończyły połóg oraz są minimum 6 tygodni po porodzie naturalnym i minimum 5 miesięcy po cesarskim cięciu).

Na zajęciach będziemy mówić o zaleceniach dietetycznych tak, aby połączenie diety i aktywności fizycznej przyniosło jeszcze lepsze i szybsze efekty.

Przed rozpoczęciem aktywności fizycznej po porodzie, zalecamy wizytę u fizjoterapeuty uroginekologicznego Izabeli Smolarz - rejestracja 17 773 58 05.

Zajęcia prowadzi: ANNA SKÓRA

  • Na zajęcia zabierz ze sobą ręcznik i butelkę wody. Obuwie sportowe nie jest wymagane.
  • Pamiętaj - jeżeli chorujesz przewlekle, aktualnie borykasz się z innymi schorzeniami lub masz gorsze samopoczucie - przekaż tą informację trenerowi przed rozpoczęciem zajęć.

Medi Fitness to trening stworzony z myślą o osobach po kontuzji, chcących bezpiecznie wrócić do formy lub borykających się  m.in. z problemem insulinooporności.  Ćwiczymy w kameralnej grupie, a proponowany ruch jest dostosowany do Twoich indywidualnych potrzeb i możliwości. Medi Fitness to trening o niskiej intensywności, z dobrze zaplanowanym poziomem wysiłku, z uwzględnieniem zapotrzebowania energetycznego. Umożliwia wzmocnienie układu krążeniowo - oddechowego, poprawę siły mięśni oraz ruchomości stawów.  Pomożemy Ci też  stopniowo, ale sukcesywnie zrzucić zbędne kilogramy - wpływając na Twoje zdrowie i  samopoczucie. 

Zajęcia prowadzi: AGNIESZKA RZEWNIS

  • Na zajęcia zabierz ze sobą sportowe obuwie, ręcznik i butelkę wody.
  • Pamiętaj - jeżeli chorujesz przewlekle, aktualnie borykasz się z innymi schorzeniami lub masz gorsze samopoczucie - pokaż tą informację trenerowi przed rozpoczęciem zajęć.

Plus Size to program stworzony dla osób ze sporą nadwagą. Jeżeli nie lubisz siłowni, ćwiczeń w dużych grupach - to propozycja idealna dla Ciebie. Dbamy o intymność, zajęcia odbywają się zawsze w kameralnych grupach. Nasz program treningowy zostanie w pełni dostosowany do Twoich możliwości,  oparty o ćwiczenia, które nie obciążają stawów. Ponadto nasi trenerzy podczas zajęć wyjaśnią Ci krok po kroku jak bezpiecznie wykonywać każde z ćwiczeń, tak aby uzyskać jak największą efektywność treningu.

Zajęcia prowadzą: ANNA SKÓRA, AGNIESZKA RZEWNIS, DAWID KISIEL

  • Na zajęcia zabierz ze sobą sportowe obuwie, ręcznik i butelkę wody.
  • Pamiętaj - jeżeli chorujesz przewlekle, aktualnie borykasz się z innymi schorzeniami lub masz gorsze samopoczucie - pokaż tą informację trenerowi przed rozpoczęciem zajęć.

To zajęcia ogólnorozwojowe z elementami kickboxingu dedykowane dla najmłodszych. Oparte przede wszystkim o gry i zabawy ruchowe ze zwróceniem szczególnej uwagi na budowanie prawidłowych wzorców ruchowych u dzieci. Zajęcia te mają na celu zachęcić dziecko do aktywności fizycznej oraz wzbogacić pewność siebie.

Zajęcia prowadzi: IWONA NIERODA i PRZEMYSŁAW ZDZIEBKO

Grupy z podziałem na wiek: 

  • 4-6 lat
  • 6-9 lat
  • 9-13 lat

To zajęcia dedykowane zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Trening nastawiony jest na naukę i doskonalenie ciosów i kopnięć stosowanych w kickboxingu oraz ogólny rozwój cech motorycznych ćwiczącego jak np. szybkość, siła, wytrzymałość, gibkość. Podczas zajęć poprawisz nie tylko ogólną sprawność fizyczną, ale wzmocnisz pewność siebie.

Zajęcia prowadzi: IWONA NIERODA i PRZEMYSŁAW ZDZIEBKO

To zajęcia dedykowane specjalnie dla Pań, które chciałyby popracować nad swoją figurą. Kickboxing z elementami kształtowania sylwetki to świetny sposób na utratę zbędnych kilogramów oraz pozbycie się wszelkich napięć emocjonalnych. Podczas zajęć poznasz podstawowe techniki kickboxingu oraz popracujesz nad poprawą sylwetki poprzez szereg ćwiczeń kształtujących, wplecionych pomiędzy techniki ze sportów walki.

Zajęcia prowadzi: IWONA NIERODA i PRZEMYSŁAW ZDZIEBKO

RUCH NA RECEPTĘ to także możliwość skorzystania z indywidualnych zajęć treningowych.

Trenerzy: ANNA SKÓRA, AGNIESZKA RZEWNIS, DAWID KISIEL, IWONA NIERODA, PRZEMYSŁAW ZDZIEBKO

Terminy treningów ustalane są indywidualnie.